Матеріально-технічна база
Для забезпечення навчально-наукової роботи кафедра обладнана п'ятьма комп'ютерними класами по 12-20 місць. Технічну та програмну підтримку роботи комп’ютерів кафедри забезпечує інформаційно-обчислювальний центр зі штатом техніків та інженерів-програмістів (8 чол.). Всі аудиторії забезпечені Інтернетом та всім необхідним для занять програмним забезпеченням. При потребі, для проведення лекцій та практичних занять використовується сучасний проектор.
Матеріально-технічне забезпечення дозволяє повністю забезпечити освітній процес протягом всього циклу підготовки за ОПП:
– 30 комп'ютерів що мають наступну конфігурацію (221 та 224 аудиторії):
Intel Core i3-8100 @ 3.60GHz
8,00ГБ DDR4
223GB SSDPR-CL100-240 (SATA (SSD))
Монітор: Acer SA240Y 23.8" 1920x1080px
– 15 комп'ютерів що мають наступну конфігурацію (220 аудиторія):
Intel Core i3-10101 @ 3.60GHz
8,00ГБ DDR4
240GB (SATA (SSD))
Монітор: Acer VG240Y 23.8" 1920x1080px
– Інтерактивний дисплей 65", NewLine TruTouch ТТ-6518RS
- точки доступу до мережі Інтернет, Wi-Fi;
В аудиторії 221 встановлено інтерактивний мультисенсорний рідкокристалічний дисплей – унікальне обладнання, якому поки-що немає аналогів в нашому університеті. Даний дисплей, по суті, є своєрідним комп’ютером, на якому можна виконувати не тільки всі звичні нам операції, а й низку нових. Наприклад, більше не потрібен проектор – всі зображення із будь-якого комп’ютера в аудиторії транслюються прямо на дисплей.
В комп’ютері дисплея установлено кілька графічних редакторів, які дозволяють створювати найрізноманітніші об’єкти – малюнки, креслення, схеми тощо, причому, створювати зображення можна просто рукою. При створенні креслень, розробці проектів тощо, відповідні програми надають цілу низку зручних функцій – створюваний об’єкт можна повертати в будь-якому ракурсі, змінювати його масштаб, міняти кольори, проводити вимірювання та обчислення тощо. Дисплей може виконувати функції просто дошки – крейда більше не потрібна, формулу чи напис можна створити лініями різних кольорів та стилей. Створені написи чи зображення можна зберігати в пам’яті комп’ютера, доповнювати додатковими зображеннями, взятими з Інтернету, пересилати по мережі тощо. Більше того, створюваними зображеннями можна обмінюватися з іншими комп’ютерами в режимі онлайн, привносячи в навчальний процес принципово нові елементи.
Інтерактивна дошка дозволяє інтегрувати цифрові освітні ресурси різних типів, містить широкий спектр візуальних засобів, має інструментарій для використання ситеми голосування та тестування. Тестове завдання в поєднанні з інтерактивною дошкою являє уже не просто інструмент для контролю якості знань, але й дає можливість обговорити помилки та недоліки і за допомогою системи голосування спільно вибрати найбільш прийнятний варіант. Дисплей можна, звичайно, використовувати і як простий екран – переглядати фільми чи відео – вбудовані колонки дають потужний та якісний звук.
Таким чином, використання дисплею дозволяє проводити навчання не тільки в найкомфортніших умовах, а й організовувати навчальний процес на значно якіснішому технічному та методично-науковому рівні, використовуючи недоступні раніше інформаційні технології та нові прийоми навчання.